Sukutuotteet

Kun sukulaisenne täyttää vuosia tms. muistathan, että sukuseuralla on myynnissä edustavan näköiset isännänviiri ja pöytästandaari, tietysti pinssejä ja postimerkkejä. Unohtamattakaan Sukukirjaa
Tilauksen hintaan lisätään lähetyskulut

Sukuseuralaisten tiedoksi suvun postimerkistä

Sukuseuran vaakunapostimerkki on niin kutsuttu omakuvamerkki. Niissä on tarraliima, joka ei ole vesiliukoinen, joten se ei lähde merkistä pois. Postimerkkikeskus esittää, että nämä merkit tulee tallettaa leikkeinä tai sitten koko kirjeenä. Merkin voi tallettaa tietysti myös käyttämättömänä. Jos merkki kastellaan, se rypistyy ja menee siis pilalle.

Postin omissa merkeissä on vesiliukoinen liima. Siksi postin julkaisemat merkit voi liottaa ja prässätä sileiksi. Omakuvamerkkien valmistus ei salli toistaiseksi samaa tekniikkaa. Posti kehittelee uutta omakuvamerkkien valmistustekniikkaa.

Toivasten sukukirja I on kirjoittanut juvalainen sukututkija Ari Kolehmainen.

Yli 700-sivuisessa sukukirjassa on julkaistu sukutaulut (1759 kpl) nimineen kattavasti aikakirjojen alusta noin vuoteen 1900.Toivasten sukukirja I kertoo savolaislähtöisen suvun alkuvaiheet, sukuhaarojen yhteydet ja asutushistorian liikkeet. Kirja luo pohjan ja rungon Toivasten myöhemmin julkaistaville sukukirjoille.

Toivasten suvun historia alkaa Kerimäen Anttolasta. Toivaset olivat levittäytyneet jo ennen ensimmäisiä veroluetteloita Rantasalmelle ja Siilinjärven Toivalaan.

jäsen                      ei jäsen

Sukukirja                     80,00€                    90,00€
Pinssi                            8,00 €                     10,00 €
Isännänviiri                 90,00 €                   100,00 €
Pöytästandaari            40,00€                      45,00€
Postimerkit                 30,00 10 kpl / arkki  35,00€

TILAUSLOMAKE

Tilaus lähetetään kun laskun suoritus näkyy seuran tilillä. Tilin numeron saat tilausvahvistuksen mukana.

Postikulut: 10 € / 1-2 kirjaa, 12€ / 3-4 kirjaa. Muiden tuotteiden postituskulut lisätään lähetyksen koon mukaan
Tiedustelut:
matti.toivanen@kolumbus.fi