Toivasten Sukuseura ry.

TERVETULOA SUKUSEURAN KOTISIVUILLE.

Jäsensivuille pääset klikkamaalla ylävalikosta "Jäsensivut". Käyttäjätunnuksesi on sähköpostiosoitteesi Unohtuneen salasanan saat vaihdettua linkistä “Unohditko tai haluatko luoda salasanan?”   kirjautumisikkunan alareunan linkistä. Valitsemalla linkin saat sähköpostiisi salasanan vaihtolinkin, josta salasanan vaihto onnistuu. Vaihda salasana ensimmäisellä kirjautumiskerralla. Vuosien 2022 jäsenmaksu on oltava maksettu 15.12.2023 mennessä, muutoin käyttöoikeus jäsensivuihin lakkaa.

Seuran esittely

Toivasten
Sukuseura ry.

Perustettu: 19.7.2003
Kotipaikka: Kuopio
pj.sukutoivanen@gmail.com

Sukuseuran tarkoituksena

Sukuseuran tarkoituksena on selvittää eri puolilta Suomea olevien Toivasten sukujen vaiheita ja historiaa, vaalia sukujen perinteitä ja edistää yhteenkuuluvuuden tunnetta sukujen jäsenten keskuudessa. Tarkoituksensa toteuttamiseksi sukuseura mahdollisuuksiensa mukaan järjestää sukukokouksia, sukupäiviä, retkiä ja muita niihin verrattavia tilaisuuksia, tukee sukuja koskevaa tutkimustoimintaa, kerää ja arkistoi sukuja koskevaa tietoutta sekä saattaa sitä jäsenten tietoon, sekä harjoittaa seuran tarkoituksen toteuttamista edistävää julkaisutoimintaa.

Alla olevat painikkeet ohjaavat suoraan ko. sivuille